10% popusta na vse knjige ob prvem nakupu v naši trgovini! Koda za popust: NOVAPASADENA. Kodo vnesete pri plačilu.
Ne zamudite odlične priložnosti - uporabite kodo TUJA2024 in si zagotovite 60% popust na vse knjige v kategoriji Tuja literatura.
Predstavljamo knjigo:
Polagaj ovinke
Da je enakost tema, o kateri je treba govoriti in pisati, dokazuje trideset zbranih prispevkov, s katerimi smo okrepili sporočilo knjige in ji dali močan slovenski pečat.
O knjigi
V svetovni uspešnici Lean In (Polagaj ovinke) Sheryl Sandberg odkrito in iskreno razpravlja o izzivih, s katerimi se ženske srečujejo v poslovnem svetu in družbi. Knjiga je hkrati osebna zgodba in poziv k opolnomočenju in akciji, ki spodbuja ženske, da prevzamejo vodstvene vloge, premagajo strah pred neuspehom in zavzamejo prostor tam, kjer se sprejemajo ključne odločitve.
Polagaj ovinke obravnava uravnoteženje kariere in družinskega življenja, boj proti lastni negotovosti in strahu ter podpori drugih žensk na poti do uspeha.
Knjiga je navdihujoča, polna praktičnih nasvetov, miselnih preskokov in citatov, ter je namenjena prav vsem - tako ženskam kot moškim -, ki želijo ustvarjati enakopravnejšo in boljšo prihodnost.
Udeleženci HR&M festivala vabljeni k ogledu predstavitve knjige -> Confiva – Arena rasti in odličnosti – Saša Einsiedler (2:37:00)
O avtorici
Sheryl Sandberg je po izboru revije Fortune ena izmed najbolj vplivnih žensk v poslovnem svetu, filantropistka in avtorica. Znana je po svoji vlogi glavne operativne direktorice (COO) pri Facebooku (zdaj Meta), po govoru na dogodku TED, v katerem je govorila o premajhni zastopanosti žensk na vodstvenih položajih in po aktivnem zavzemanju za enakost in enakopravnost.
Predstavljamo knjigo:
Kako vzgojiti uspešne ljudi
Knjiga, ki v vzgojo vrača vrednote, ki v sodobnem svetu, žal, izgubljajo na pomenu. Vas zanima, kaj o tem menijo slovenski starši in učitelji? Kako vzgojiti uspešne ljudi prinaša tudi slovenske zgodbe.
O knjigi
V knjigi Kako vzgojiti uspešne ljudi (How to Raise Successful People) Esther Wojcicki deli svoje življenjske izkušnje matere treh uspešnih hčera in učiteljice. Svoja načela vzgoje je povzela v pristop, znan kot TRICK (Trust - zaupanje, Respect - spoštovanje, Independence - neodvisnost, Collaboration - sodelovanje, Kindness - prijaznost), s katerim pomaga staršem, učiteljem in mentorjem vzgajati otroke, da ti odrastejo v samozavestne, ustvarjalne in uspešne ljudi.
Kako vzgojiti uspešne ljudi ponuja praktične nasvete in primere, kako otrokom dati svobodo za raziskovanje in učenje, medtem ko ohranjajo močne vrednote in odgovornost. Esther opozarja na pomen zaupanja in podpore ter spodbuja starše, naj verjamejo v svoje otroke in jim pomagajo razviti ključne veščine za uspeh v sodobnem svetu.
Udeleženci HR&M festivala vabljeni k ogledu predstavitve knjige -> Confiva – Arena rasti in odličnosti – Saša Einsiedler (2:37:00)
O avtorici
Esther Wojcicki je priznana učiteljica, novinarka in avtorica, ki je svojo kariero posvetila inovacijam v izobraževanju. Ustvarila je enega najuspešnejših novinarskih programov v ZDA in se zavzema za uporabo tehnologije v učilnicah, s čimer se spodbuja neodvisno mišljenje, ustvarjalnost in odgovornost med mladimi. Svoj pristop k vzgoji je na podlagi starševskih in poklicnih izkušenj opisala v knjigi.
Predstavljamo knjigo:
The Tesla Way
The Tesla Way je pravi vodnik za vse, ki želijo razumeti, kako lahko inovacije in trajnost spremenijo industrijo, in vključuje tudi pronicljiva vprašanja za menedžerje.
O knjigi
The Tesla Way ponuja podroben vpogled v revolucionarni pristop podjetja Tesla k inovacijam, vodenju in proizvodnji, ter predstavlja, kako je Tesla, pod vodstvom Elona Muska, z uporabo drznih strategij, vitkih proizvodnih metod, trajnostno usmerjenimi inovacijami in hitrim prilagajanjem preoblikovala avtomobilsko industrijo.
The Tesla Way predstavlja preplet teorije o Teslinem poslovnem modelu in povezljivosti digitalnega sveta in sveta proizvodnje ter izkušenj menedžerjev nekaterih največjih industrijskih podjetij, kot na primer Bosch, Kimberley Clarke, ThyssenKrupp itd.
Ste menedžer, podjetnik, inovator, vodja, tehnološki ali avtomobilski entuziast? The Tesla Way je pravi vodnik za vse, ki želijo razumeti, kako lahko inovacije in trajnost spremenijo industrijo, in vključuje tudi pronicljiva vprašanja za menedžerje.
Udeleženci HR&M festivala vabljeni k ogledu predstavitve knjige -> Confiva – Nočni program – Urška Jež (4:56:10)
O avtorju
Michael Valentin je strokovnjak za vitko proizvodnjo in svetovalec, specializiran za optimizacijo industrijskih procesov. Priznan je za svojo zmožnost implementacije metodologij vitkega vodenja (lean management) in agilnih procesov, ki podjetjem pomagajo doseči večjo konkurenčnost in produktivnost.
Predstavljamo knjigo:
The Toyota Way
Če ste vodja, manager, proizvodni strokovnjak in želite optimizirati procese v svoji (proizvodni ali storitveni) organizaciji, potem je The Toyota Way obvezen priročnik za vas.
O knjigi
Knjiga The Toyota Way 2nd Edition razkriva skrivnosti uspeha ene največjih avtomobilskih družb na svetu, Toyote. Liker preučuje ključna načela Toyotinega poslovnega modela, ki temeljijo na vitki proizvodnji, neprestanem izboljševanju in osredotočenosti na ljudi. Ta revolucionarni pristop k upravljanju je postal zlati standard za organizacije po vsem svetu.
V knjigi so razloženi temeljni koncepti, kot so odpravljanje izgub, stalne izboljšave (kaizen), osredotočenost na kakovost in ustvarjanje kulture, ki spodbuja inovacije.
Ste vodja, manager, proizvodni strokovnjak in želite optimizirati procese v svoji (proizvodni ali storitveni) organizaciji? Potem je The Toyota Way obvezen priročnik za vas, saj vas bo vodil do izboljšanja poslovnih procesov, povečanja učinkovitosti in trajnostne konkurenčne prednosti.
Udeleženci HR&M festivala vabljeni k ogledu predstavitve knjige -> Confiva – Nočni program – Jeffrey K. Liker (3:10:40)
O avtorju
Jeffrey K. Liker je zaslužni profesor industrijskega in operacijskega inženirstva na Univerzi v Michiganu ter predsednik podjetja Liker Lean Advisors, LLC. Je avtor najbolje prodajane knjige “The Toyota Way, 2nd Edition” in soavtor devetih drugih knjig o Toyoti. Za knjige in članke je prejel 13 nagrad Shingo za raziskovalno odličnost.
Predstavljamo knjigo:
Delaj vitko
Knjiga vas nauči kako ustvariti poslovni model, ki se osredotoča na reševanje pravih težav za prave stranke.
O knjigi
V tretji izdaji knjige Delaj vitko Ash Maurya ponuja praktičen načrt za podjetnike, startup navdušence, inovatorje in produktne vodje, ki želijo hitro in učinkovito preizkusiti svoje poslovne ideje, preden vanje vložijo preveč časa ali sredstev. Maurya temelji na metodologiji vitkega razvoja, pri čemer bralce nauči, kako ustvariti poslovni model, ki se osredotoča na reševanje pravih težav za prave stranke.
Tretja izdaja Delaj vitko prinaša posodobljene primere in orodja, ki pomagajo hitro prilagajati ideje na podlagi povratnih informacij s trga. Korak za korakom vas vodi skozi procese validacije, ponavljanja in izboljševanja, da s tem zmanjšate tveganja in povečate možnosti za uspeh.
Ash Maurya pravi, da praksa šteje več kot teorija, zato smo Delaj vitko dodatno obogatili z uspešnimi slovenskimi podjetniškimi zgodbami.
Predstavljamo knjigo:
Z navdihom
Z navdihom je nepogrešljivi vir za produktne vodje, podjetnike, tehnološke inovatorje in vsakogar, ki želi razumeti, kako ustvarjati izdelke, ki ne le delujejo, ampak tudi navdušujejo.
O knjigi
V knjigi Z navdihom Marty Cagan razkriva skrivnosti najuspešnejših tehnoloških podjetij in njihovega razvoja izdelkov. Cagan bralca vodi skozi celoten proces – od iskanja prave ideje do lansiranja izdelka, ki bo na trgu zares uspel. Poudarja pomen sodelovanja med ekipami, stalnih izboljšav in inovacij ter pristopa, ki se osredotoča na uporabnike.
Z navdihom je nepogrešljivi vir za produktne vodje, podjetnike, tehnološke inovatorje in vsakogar, ki želi razumeti, kako ustvarjati izdelke, ki ne le delujejo, ampak tudi navdušujejo.
Če želite iz svojega tima ustvariti visoko zmogljivo ekipo in razvijati izdelke, ki bodo izstopali, je Z navdihom za vas obvezno branje.
O avtorju
Marty Cagan je priznani produktni vodja in partner v podjetju Silicon Valley Product Group, kjer svetuje tehnološkim podjetjem pri razvoju uspešnih izdelkov. S svojo bogato kariero pri podjetjih, kot so eBay, Hewlett-Packard in Netscape, je postal eden vodilnih strokovnjakov na področju produktnega vodenja in inovacij.