O avtorju
Marty Cagan
MARTY CAGAN je v širokem krogu poznavalcev priznan vodilni strokovnjak za produktno vodenje.
Je ustanovitelj svetovalno-izobraževalnega podjetja »Silicon Valley Product Group “ (SVPG). Za nekatera najuspešnejša podjetja na svetu, vključno z Hewlett-Packard, eBay in v preteklosti Netscape, je Marty delal v izvršnih vlogah na področju razvoja novih izdelkov.
O knjigi
Z navdihom
Kako današnja najuspešnejša tehnološka podjetja - Amazon, Google, Facebook, Netflix ali Tesla, definirajo, oblikujejo in razvijajo produkte - izdelke, ki so si prislužili ljubezen dobesedno več milijard ljudi po vsem svetu? Morda presenetljivo: to počnejo zelo drugače kot velika večina drugih tehnoloških podjetij. Oziroma podjetij nasploh ... izdelkov seveda ne razvijajo le tehnološka podjetja! V knjigi » Z NAVDIHOM « (Inspired) vodilni poznavalec pristopov v razvoju novih izdelkov, Marty Cagan, ponuja bralcem napotke za mojstre (in bodoče mojstre) produktnega vodenja... kako zasnovati in sestaviti v podjetju oddelek za razvoj produktov, ki bo opolnomočen in učinkovit .... ter kako se lotiti in izvesti razvoj izdelka, ki ga bodo vaši kupci oboževali in ki bo doprinašal k rezultatom vašega podjetja. V poglavjih o sestavljanju ekipe razvojnega oddelka s potrebnimi veščinami, odkrivanju poti do pravega izdelka, uporabi vitkih in enostavnih postopkov spreminjanja izdelka, ustvarjanji močne kulture razvoja izdelkov (ali storitev), lahko bralci pridobljene informacije takoj uporabijo v svojih organizacijah. Dramatično bodo dvignili raven lastnih prizadevanj za boljše in uspešnejše izdelke.
“Umetnost produktnega vodenja je umetnost življenja. Obkrožite se z dobrimi ljudmi, osredotočite se na svojo energijo, gradite vrhunske produkte z integriteto in imejte trdno izdelana stališča, a jih izvajajte sproščeno. Marty je eden od najboljših učiteljev te umetnosti.'”
Punit Soni, ustanovitelj in izvršni direktor, Robin, nekdanji APM pri podjetju Google
Ne glede na to ali ste zagonsko podjetje, ki išče pot do prvega izdelka in njegovega trga - ali podjetje v fazi rasti, ki si prizadeva spremeniti svojo organizacijo - ali veliko, že daljše obdobje uveljavljeno podjetje, ki poskuša dograditi svojo sposobnost doslednega zagotavljanja nove vrednosti za svoje stranke - knjiga »Z navdihom« bo vas in vaše podjetje ali organizacijo popeljala do višje ravni angažiranosti strank, do doslednejših inovacij in poslovnega uspeha.
» Z NAVDIHOM « je napolnjena z avtorjevimi osebnimi zgodbami in opisi dogajanja, profili, nekaterih današnjih najuspešnejših produktnih vodij in tehnoloških podjetij, kot so Adobe, Apple, BBC, Google, Microsoft in Netflix. Knjiga pokaže, kako tudi v vašem podjetju zavrteti navzgor kazalce prizadevanja za ustvarjanje.
Listanje po vsebini knjige