Založba Pasadena
Blaž Erzetič, dr. Helena Gabrijelčič
3D od točke do upodobitve
S 3D-jem se dnevno srečujemo: določene aplikacije so nam v pomoč pri delu in študiju, druge pa nam prijetno zapolnijo naš prosti čas. Fascinacija nad to tehniko prikaza je očitna, saj je v zadnjih letih njena priljubljenost in uporabnost močno narasla.
- Sploh vemo kaj je 3D?
- Kako deluje in kako ga zaznavamo?
- Kako naredimo 3D sliko?
Knjiga nas vodi od najbolj preprostega gradnika – točke, pa do izdelave končne podobe. Vmes so dodatne razlage, ki nam razložijo še pripadajoče procese percepcije prostora, svetlobe in gibanja.
Knjiga 3D od točke do upodobitve nudi vpogled v teorijo 3D grafičnega modeliranja in upodabljanja ter natančno in razumljivo predstavlja kompleksnost področja. Zajetno slikovno gradivo ima v publikaciji izjemno velik pomen, saj poleg izčrpne teorije tudi vizualno predstavi vpliv posameznih parametrov v procesu 3D modeliranja ter upodabljanja na objekt in na sceno. Prav zaradi tega vzbuja v bralcu željo po ustvarjanju lastnega virtualnega sveta. Knjiga je zanimiva za tiste, ki se prvič srečujejo s to temo, kot tudi za tiste bolj izkušene, ki želijo poglobiti znanje s področij, pomembnih za uspešno delo v 3D grafiki, na primer področja o barvi, svetlobi in optičnih pojavih. Vsekakor knjiga, ki naj bi bila na mizi vsakega oblikovalca, ki se ukvarja z ustvarjanjem 3D grafike.
Pogled v knjigo
O avtorjih
Info
Založba: Založba Pasadena
Strokovna recenzija: dr. Narvika Bovcon, dr. Tanja Nuša Kočevar
Jezik: slovenski jezik
Vezava: broširano
Strani: 204
Mere: 210 x 210 mm
Izid: november 2009
ISBN: 9616361996
ISBN-13: 9789616361996