Založba Pasadena

Klubska cena: 24,21 EUR
Redna cena: 26,90 EUR
Prihranek: 2,69 EUR, 10%
To knjigo naši kupci navadno dobijo v 2 delovnih dneh.
John Battelle
Iskanje, ali kako so Google in njegovi tekmeci na novo napisali pravila poslovanja
Namesto da bi napisal knjigo o vzponu Googlea v poslovnem smislu, se je tehnični novinar Battelle lotil koncepta iskanja informacij v internetu. Knjigo začne z diskusijo o abstraktni ideji, ki jo poimenuje »zbirka podatkov o namenih«, kar opiše kot skupek vseh poizvedb, ki se dnevno stekajo v iskalne mehanizme in razkrivajo zapleteno naravo in značilnosti naše kulture.
Čeprav je večji del knjige namenjen gigantu med iskalnimi mehanizmi, za katerega Battelle navaja 51 odstotni tržni delež, avtor spregovori tudi o iskanju pred Googleom ter o vprašanjih, povezanih z iskanjem, kot so kdo, kaj, kje, zakaj, kdaj in koliko. Battelle odlično opiše ustvarjanje Googlea, še posebej osebnost ustanoviteljev, Larryja Pagea in Sergeyja Brina, dotakne pa se tudi kulture v podjetju. In čeprav so Battelleovi opisi tehnologije iskanja informacij v internetu morda nekoliko preveč tehnični za uporabnike, ki ne vedo prav veliko o računalnikih, je to odlična knjiga, plod poglobljenega raziskovalnega dela in dober vpogled v to, kako je iskanje določilo internet in kako bo tudi v prihodnje ogledalo naše kulture.
Pogled v knjigo
O avtorju
Info
Zbirka: Ventilator
Založba: Založba Pasadena
Naslov izvirnika: The Search: How Google and Its Rivals Rewrote the Rules of Business and Transformed Our Culture
Založba izvirnika: Penguin Books
Jezik: slovenski jezik
Vezava: trda
Strani: 340
Mere: 126 x 200 mm
Izid: april 2010
ISBN: 9616661078
ISBN-13: 9789616661072
Ocena
Ocen še ni, oddajte svojo!
Ocenite: Iskanje, ali kako so Google in njegovi tekmeci na novo napisali pravila poslovanja
Priporočite: Iskanje, ali kako so Google in njegovi tekmeci na novo napisali pravila poslovanja