Založba Pasadena

Nakup

Klubska cena: 22,46 EUR

Redna cena: 24,95 EUR

Prihranek: 2,50 EUR, 10%

To knjigo naši kupci navadno dobijo v 2 delovnih dneh.

John Battelle

Iskanje, ali kako so Google in njegovi tekmeci na novo napisali pravila poslovanja

Če knjige izbirate na lestvici najbolje prodajanih naslovov, ste zagotovo že slišali za knjigo o iskanju informacij v internetu, The Search. Knjigo bi verjetno našli tudi na »seznamu knjig, ki jih moram prebrati« Billa Gatesa, pa tudi na seznamih skorajda vseh vlagateljev in uspeha željnih podjetnikov v Silicijevi dolini. Knjiga, ki ponuja obsežno študijo zgodovine tehnologij za iskanje informacij v internetu, govorice in analize iskalnika Google ter ugibanja o vplivih na našo kulturo in svet, vse bolj povezan prek spleta, bo zelo verjetno pritegnila pozornost poslovnežev, napovedovalcev prihodnosti, novinarjev in opazovalcev.

Namesto da bi napisal knjigo o vzponu Googlea v poslovnem smislu, se je tehnični novinar Battelle lotil koncepta iskanja informacij v internetu. Knjigo začne z diskusijo o abstraktni ideji, ki jo poimenuje »zbirka podatkov o namenih«, kar opiše kot skupek vseh poizvedb, ki se dnevno stekajo v iskalne mehanizme in razkrivajo zapleteno naravo in značilnosti naše kulture.

Čeprav je večji del knjige namenjen gigantu med iskalnimi mehanizmi, za katerega Battelle navaja 51 odstotni tržni delež, avtor spregovori tudi o iskanju pred Googleom ter o vprašanjih, povezanih z iskanjem, kot so kdo, kaj, kje, zakaj, kdaj in koliko. Battelle odlično opiše ustvarjanje Googlea, še posebej osebnost ustanoviteljev, Larryja Pagea in Sergeyja Brina, dotakne pa se tudi kulture v podjetju. In čeprav so Battelleovi opisi tehnologije iskanja informacij v internetu morda nekoliko preveč tehnični za uporabnike, ki ne vedo prav veliko o računalnikih, je to odlična knjiga, plod poglobljenega raziskovalnega dela in dober vpogled v to, kako je iskanje določilo internet in kako bo tudi v prihodnje ogledalo naše kulture.

Pogled v knjigo

O avtorju

John Battelle

John Battelle, podjetnik, novinar, profesor in avtor, je ustanovitelj in predsednik družbe Federated Media Publishing, producent konferenc o medijih, tehnologiji, komunikacijah in zabavni industriji ter upravitelj spletnega mesta BoingBoing.net. John je tudi ustanovitelj, predsednik ter glavni in izvršilni direktor družbe Standard Media International (SMI), ki izdaja publikacijo The Industry Standard in upravlja spletno mesto TheStandard.com. Še preden je ustanovil The Standard, je bil John urednik pri Wired magazine in Wired Ventures.

Info

Zbirka: Ventilator
Založba: Založba Pasadena
Naslov izvirnika: The Search: How Google and Its Rivals Rewrote the Rules of Business and Transformed Our Culture
Založba izvirnika: Penguin Books
Jezik: slovenski jezik
Vezava: trda
Strani: 340
Mere: 126 x 200 mm
Izid: april 2010
ISBN: 9616661078
ISBN-13: 9789616661072

Ocena

Ocen še ni, oddajte svojo!

Moja ocena

Priporočite prijatelju

Ocenite: Iskanje, ali kako so Google in njegovi tekmeci na novo napisali pravila poslovanja

Če ste že vpisani med kupce v spletni knjigarni, je dovolj, da vnesete le svoj e-naslov.

Ocena:

Z oddajo ocene dovoljujete Založbi Pasadena, d.o.o., da jo po svoji presoji objavi na spletnih straneh oziroma v reklamnem ali drugem tiskanem gradivu.

Priporočite: Iskanje, ali kako so Google in njegovi tekmeci na novo napisali pravila poslovanja

Oglejte si tudi

Kontakt